6 תשובות
זה בסדר חברה אחת שלי ואיזה נהג מונית שהסיע אותי לפני חצי שנה רק איחלו לי מזל טוב ויחסית יש לי הרבה חברים קרובים אין מה לעשות אל תצפי מאנשים ליותר מידי
אנונימית
קודם כל מזל טוב!
גם לי היה היום יום הולדת, נשמע ממש לא כיף מה שעברת.
אם זה חברים קרובים אני יכול לגמרי להבין למה נפגעת מזה שלא איחלו לך מזל טוב.
מה שכן, הייתי ממליץ לך להתמקד דווקא במי ש*כן* איחל לך מזל טוב ולא במי שלא
זה יעשה לך הרבה יותר טוב.
בנוסף אם הם לא חשבו לכתוב לך לפחות "מזל טוב" שזה לוקח בדיוק חצי דקה, כנראה שהם לא חברים כאלו טובים כמו שאת חושבת.
מזל טוב
לפחות יש לך כמה
לי אמרה אחת
אנונימית
מזל טוב לפני 12
מזל טובב
הכל בסדר זה קורה לכולם
רגע שנייה היא כתבה את השאלה בשתיים עשרה-- היום הולדת שלך יהיה היום או היה אתמול?
אנונימית