15 תשובות
מזל טוב!
מזל טוב ויום הולדת שמח :)
מזל טוב
זה קרה לי גם ביום הולדת
זה לא אומר שלא אוהבים אותך
זאת תקופה עמוסה להרבה אנשים ויכול להיות שהם פשוט שכחו
יש אנשים שקשה להם עם תאריכים
מזל טוב!!!!
אנונימי
מזל טובב
ואם זה עוזר: רוב הזמן לא אומרים לי בכלל מזל טוב
אנונימית
קודם כל מזל טוב דארלינגג 3>
ודבר שני גם אני ככה, בגלל זה אני פשוט לא מייחסת חשיבות ליום הולדת :/
תתרכזי באנשים שכן זכרו
קודם כל מזל טוב
ותתנחמי בידיעה שרוב מי שהכרתי ניתק איתי קשר או ביום הולדת או יום לפני
מכירה את ההרגשה באמת אל תקחי את זה אישי
אל תתבאסי פשוט כולנו בני אדם ובסופו של דבר אנחנו הכי זוכרים את מה ששייך לנו ואת התאריכים של עצמנו ובאמת לא בכוונה קורה ששוכחים ולי בעצמי זה קרה מלא שחברות טובות מאוד שכחו.
וישהיה לך המון מזל טוב וחיים מושלמים!
שואל השאלה:
יאא תודה לכל מי שאיחל פה זה באמת העלה את המצב רוח (:
אנונימית
מזל טוב יפהשליי מאוהבת בך עד 120 חעעמשלי יום הולדת שמחח ממני ומכל הסטיפסים
מזל טוב ימושלמתת:)
איך חגגת?
היי מכירה את ההרגשה, אל תדאגי, זה לא אישי, פשוט כל אחד מרוכז בחייו, זה קצת מבאס אבל אל תקחי ללב.
בכל מקרה, מזל טוב
מה במשתמש שלך? שנכתוב בקיר
מזל טוב!!!