6 תשובות
מה זאת אומרת?? אין שיפור בכלל??
גם לי, אני משתמשת בלייזר של בראון
אנונימית
אולי הטיפול לא משפיע עלייך כדאי לך לעבור למקום אחר זה קרה גם לחברה שלי שהתחיל לצמוח לה יותר גרוע
שואל השאלה:
מהה
מהה
אנונימית
9 טיפולים וכמעט כרגיל זה לא נשמע לי נורמלי
אני עשיתי 6 טיפולים ובבית שחי לדוגמה כמעט ולא גודל לי
אני עשיתי 6 טיפולים ובבית שחי לדוגמה כמעט ולא גודל לי
שואל השאלה:
סליחה 9 טיפולים. צומח כמעט כרגיל
סליחה 9 טיפולים. צומח כמעט כרגיל
אנונימית
באותו הנושא: