13 תשובות
כן, הגיוני.
מה שיותר מפריע לך, לדעתי עדיף רגליים.
כן
שואל השאלה:
זה אומר שאולי אני לא אצטרך את כל עשרת הטיפולים?
אנונימית
רגליים לדעתי
רגליים
וקצת
אם השערות בידיים ממש מפריעות לך אז תעשי ידיים אם לא אז רגליים ואיפה את עושה?
כן
רגליים
לא באיזה חברה?
מהמםם זה אומר שהמכונה טובה רק שהשיער הופך להיות פלומתי ואז ללייזר קצת יותר קשה לקרוא את השערות כמו פעם אז אולי תצטרכי יותר מ10 אבל לא בטוח זה מאוד אינדיבידואלי בינתיים טפו טפו...
עשיתי רק טיפול אחד וכבר זה ממש דילל את השיער אז ממש הגיוני
ותלוי מה יותר מפריע לך, אם אין לך הרבה שיער בידיים תעשי רגליים, אם יש ממש הרבה בידיים עדיף שם לדעתי כי זה אזור שרואים יותר
עדיף רגליים
וזה הגיוני, אולי עשו לך את הטיפול בעוצמה גבוהה
אנונימית
שואל השאלה:
ביוליה בקניון
אנונימית