9 תשובות
כן
הייתי בללין לפני כמה ימים ולא היה אבל חבל לקנות שם תקני באורבניקה ב20 שקל
יש במקס סטוק
לא היה לפחות אצלי
שואל השאלה:
^שם עם משמעות
אני לא אוהבת להזמין משם
^שם עם משמעות
אני לא אוהבת להזמין משם
שואל השאלה:
^יותר תלתלים משכל
הייתי באורבניקה היום ולא היה... :(
^יותר תלתלים משכל
הייתי באורבניקה היום ולא היה... :(
תזמיני מעלי אקספרס אותו דבר
אני חושבת שכן
באותו הנושא: