12 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל לא באלי לשלם על טרולי עוד. יש פה מישהו שטס עם תיקי גב??
אנונימית
אל תטוסי בלי טרולי
לא נורא תחפשי תיק גב גדול ותדחסי הכל
זה די סבבה כי כאילו יש מצב שיבטלו טיסות וזה וכדאי שלא תסחבו
אני טסה בשלוש עשרהההה
עם מזוודה טרולי ותיק גב פשוט זה טיסה לבת מצווה וזה שלוש שבועות (עד יום לפני בית ספר)
בדרכ יש אפשרות להוסיף טרולי בתוספת תשלום תחפשי
מאוד לא כאדי לך
אני טסתי עם תיק גב ואתה יכול לקחת תיק גב גדול כמו של חיילים זה עדיין נחשב תיק גב
אני טסתי פעם אחת אם תיק גב גדול פשוט
הכל נכנס
אולי עדיף מזוודה כי בטח תקנו שם דברים..
אנונימית
אין בעיה תיק גב תנסי לקחת בגדים דקים וללכת עם הכבדים עלייך
אנונימית
ואם תקני שם דברים בדרך כלל לא מפריע אם את באה עם שקית ביד בנוסף לתיק