4 תשובות
אני חושבת שתכף יבטלו את התו הירוק והחיסונים אבל זה משתנה כל הזמן

ארהב ותאילנד זה ממש שונה! זה תלוי מה את יותר אוהבת
שואל השאלה:
^ אני אוהבת את שניהם אבל ארה"ב יותר
ארצות הברית יותר טוב אבל אם צריך חיסון אז לא טטוסי לשם..
כנראה שיבטלו את התו הירוק בקרוב
וארצות הברית לדעתי יותר טוב