4 תשובות
אני חושבת שתכף יבטלו את התו הירוק והחיסונים אבל זה משתנה כל הזמן
ארהב ותאילנד זה ממש שונה! זה תלוי מה את יותר אוהבת
ארהב ותאילנד זה ממש שונה! זה תלוי מה את יותר אוהבת
שואל השאלה:
^ אני אוהבת את שניהם אבל ארה"ב יותר
^ אני אוהבת את שניהם אבל ארה"ב יותר
ארצות הברית יותר טוב אבל אם צריך חיסון אז לא טטוסי לשם..
כנראה שיבטלו את התו הירוק בקרוב
וארצות הברית לדעתי יותר טוב
וארצות הברית לדעתי יותר טוב
באותו הנושא: