3 תשובות
זה הגיוני, אני לקחתי ולא היה לי אבל זה חלק מתופעות לוואי של הכדור
כן, אם זה מחמיר ללכת לרופא
שואל השאלה:
אז להמשיך לקחת את הכדור?
אנונימית