5 תשובות
אסור לנו להיכנס לשם והנשיא שם הפסיד בבחירות והוא דיקטטור מסריח אז הוא הכריז על עצמו כמנצח והתושבים מפגינים
היה בחירות וכל צד עכשיו אומר שהוא ניצח אז יש מלא הפגנות ומחאות ושביתות
על מה המינוס זה נכון^^
יש שם את הנשיא מודורו שהוא דיקטטור מושחת שרק הורס את המדינה ומרסק את הכלכלת ונצואלה והיו שם בחירות ומודורו לא קיבל את התוצאות של הבחירות וניסה להטעות את הקולות בכוונה ככה שלו יהיה רוב (יש תיעודים של אנשיו מגרשים אנשים בכוח מהקלפיות). הוא הכריז על עצמו כמנצח למרות שהוא הפסיד ברוב גדול והוא לא מוכן לזוז מהכיסא אז האזרחים מפגינים
^^ זה נכון אבל זאת לא הייתה השאלה נשמה
היא לא שאלה אם מותר לנו להיכנס לשם או למה היא שאלה מה קרה שם ואת לא ענית לה על השאלה
אם את לא יודעת אל תעני פשוט