5 תשובות
במקור המשפחה שלי משם אבל אף אחד לא נשאר שם כי מסוכן שם ואי אפשר לחיות בתנאים כאלא אבל ביקרתי שם פעם אחת
אנונימית
אין לי כסף למסטיק בסופר איזה ונצואלה :(
חבר שלי היה שם לפני 3 שנים בערך, ולפני שנתיים, ושנה שעברה.
הוא כל שנה בממוצע טס לשם, לדעתו זה המקום הכי יפה ומיוחד בעולם
לא כדאי המדינה די במשבר חזק