15 תשובות
שואל השאלה:
אז להתחיל לקחת או לא? בעיקרון יש לי מרשם והמליצו לי להתחיל לפני הבגרויות (יש לי בעיות קשב וריכוז)
אנונימית
אני לוקחת כבר כמה שנים טובות וזה יעיל לי
ניסיתי כמה סוגים וחלקם עשו לי ממש לא טוב
אבל מה שעכשיו לוקחת עוזר לי להתרכז ולשבת במקום
מפחית תאבון ונשירת שיער
לא משהו רציני
על תקחי בחיים
אנונימי
שואל השאלה:
די נו למה
אנונימית
זה הרס אותי לגמרי
בטח אין לך כוח לחפירה אבל אם אני צריך לסכם את זה במשפט אחד אז זה פשוט מכבה את הבן אדם כבוי מת
אנונימי
לא עזר, הכניס אותי לדיכאון לא הייתי אוכלת כלום במשך חודשים ובמקון להתרכז בלימודים הייתי מתרכזת הזבוב על הקיר.. הייתי כל הזמן בחלומות בהקיץ ולא היה לי כוח לאף אחד ולא הייתי יוצאת מהית ופשוט הייתי כמו זומבי.. מתה. בן אדם מת. בלי רגש בלי כלום בלי כוח לעשות שום דבר
שואל השאלה:
ואו אני בהלם עזבו אני לא נוגעת בזה בחיים
אנונימית
בטח תלוי בסוג אבל הכול חרא אולי לך יהיה טוב. תנסי אם קצת ואז תיראי אך זה משפיע כל אחד מקבל את זה כצת שונה
עד היום יש לי דברים שזה דפק אותי( הפסקתי בכיתה ח היום יא) יש דברים שפשוט נכנסים בבן אדם אם את יכולה בלי אז ממש כדאי בלי
אנונימי
שואל השאלה:
אני יכולה לגמרי אבל אני מפחדת לא להצליח בלי
אנונימית
לא מכיר מישהו שלקח ולא מתחרט על זה אם את מצליחה ללמוד בלי אז על תקחי
שואל השאלה:
מכניס לדיכאון?
אנונימית
עשה לי לא טוב חשבתי מחשבות