5 תשובות
יש מצב שהגוף שלך מפתח "חסינות" לאותו כדור או אפילו שהיה עייף מידי והכדור לא השפיע
בכל מקרה אל תקחי ריטלין כי את רוצה להישאר ערה קחי רק שנחוץ כי בסופו של דבר כמו לכל תרופה או כדור הגוף שלנו מפתח חסינות.
תתייעצי עם הרופא המטפל שלך בנוגע לזה.
בכל מקרה אל תקחי ריטלין כי את רוצה להישאר ערה קחי רק שנחוץ כי בסופו של דבר כמו לכל תרופה או כדור הגוף שלנו מפתח חסינות.
תתייעצי עם הרופא המטפל שלך בנוגע לזה.
לא מומלץ לקחת ריטלין. זה סם מסוכן וזה פשוט פתרון יותר נוח למערכת החינוך. התופעות לוואי נוראיות
מיה זה לא לשיקולך ואת לא רופאה
יש אנשים שצריכים את זה ולכל תרופה יש תופעות לוואי
ממליצה לך לשנות את התשובה
יש אנשים שצריכים את זה ולכל תרופה יש תופעות לוואי
ממליצה לך לשנות את התשובה
שואל השאלה:
לה*
אני בת
לה*
אני בת
אנונימית
אסורליאפצ'י מגיע לו לדעת שריטלין עושה תופעות לוואי נוראיות וכן אני לא אומרת שאסור לו אני רק אומרת שזה יכול לדרדר ילדים אז לא כדאי
באותו הנושא: