5 תשובות
כן כי זה תמיד מכור לריאל
אנונימית
הלוואי אבל זה משחקי ידידות, לא משחקים עם ההרכב הכי טוב ולא באים באמת במטרה לנצח.
זה נטו לראות איפה הקבוצה עומדת, מי יותר טוב, מי פחות וזה מאוד מוסיף לכושר של השחקנים.
מי שם פה מינוס???
אני אוהד בארסה שרוףף ושונא את מדריד
אבל רק אמרתי את המציאות...שזה לא קשור לצערי
לא זה ידידות כבר 3 שנים שבארסה מנצחת את ריאל...
אלופת העולם זה מי שלקח ליגת אלפות וזה ריאל מדריד
בתכלס השנה בארסה הגיעו בשביל הכסף..^