8 תשובות
אתה באמת לא מבין כדורגל.. כי 1. הוא אוהד את הקבוצה הזאת 2. טוב לו שם מבחינת הכל 3. זו גדולה לשחק בקבוצה אחת ולהוביל אותה במשך 15 שנה על גבו
שואל השאלה:
א. מאיפה הסקת שאני לא מבין דבר בכדורגל? מעניין
ב. ניתן לראות את כמות הכשלונות שלו כשחקן נבחרת ארגנטינה, מחוץ לברצלונה
א. מאיפה הסקת שאני לא מבין דבר בכדורגל? מעניין
ב. ניתן לראות את כמות הכשלונות שלו כשחקן נבחרת ארגנטינה, מחוץ לברצלונה
אני כבר רואה שאתה לא מבין מזה שכתבת שהוא צריך לקבל ביצים מכריסטיאנו וכבר הבנתי את מי אתה אוהב ומה אתה חושב.
כמות כשלונות? הביא 3-4 גמרים מקום שני וזה השג שרק אנשים אמיתיים מעריכים.
רונאלדו לא עשה משהו ביורו שהשיג אותו, כולל ליגת האומות שזו תחרות פשוטה לגמריי. מה עוד הוא עשה בדיוק?
ואם הוא כושל.. אז איך זה שהוא עקף את רונאלדו בגולים בכל הזמנים והבישולים וכו'? מסי עשה גדולה בארגנטינה למרות שלא הצליח להביא תארים. ולארגנטינה מאז ומתמיד היו מאמנים גרועים והגנה גרועה. וחכה.. נשארו לו עוד כמה שנים לך תדע
כמות כשלונות? הביא 3-4 גמרים מקום שני וזה השג שרק אנשים אמיתיים מעריכים.
רונאלדו לא עשה משהו ביורו שהשיג אותו, כולל ליגת האומות שזו תחרות פשוטה לגמריי. מה עוד הוא עשה בדיוק?
ואם הוא כושל.. אז איך זה שהוא עקף את רונאלדו בגולים בכל הזמנים והבישולים וכו'? מסי עשה גדולה בארגנטינה למרות שלא הצליח להביא תארים. ולארגנטינה מאז ומתמיד היו מאמנים גרועים והגנה גרועה. וחכה.. נשארו לו עוד כמה שנים לך תדע
סליחה התכוונתי עקף את מארדונה בכל הזמנים בנבחרת ארגנטינה*
מסי עשה יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה והוא השחקן הכי גאון שנחת כאן איי פעם. הוא קטן בשנתיים וחצי מרונאלדו ועשה פי 100 יותר ממנו. תבדוק אותי ותגיד לי אם אני טועה.. למי יש יותר שערים + בישולים בהיסטוריה כולל הנבחרת למסי או רונאלדו? אתה תראה שלמסי ותראה בן כמה הוא וכמה רונאלדו ומה מסי השיג ומה רונאלדו. וגם בלי השגים ותארים.. אני מקבל אורגזמה שאני רואה את מסי משחק ומבשל בגאונות ודריבל ומסירות וטיקי טאקה ואיך שהוא מבקיע.. לעומת רונאלדו שפשוט מחכה לנגיחה וואו איזו גדולה
שואל השאלה:
חחח הישג שרק אנשים אמיתיים מעריכים? הגמרים האלו לא שווים דבר ללא התואר. לא אשכח את גמר המונדיאל ב2014 ואת האכזבה הגדולה מארגנטינה
גם בליגת האלופות המאזנים מראים אחרת, איך עפים שתי עונות ברציפות אחרי שהכנסת כל כך הרבה שערים בבית?
וליגת האומות בכלל לא תחרות פשוטה, היא תחרות לכל דבר.
בכל מקרה מצפה לנו עונה חדשה ואני מקווה שהפעם הפנומן יחזיר את הגביע בעל האוזניים הגדולות חזרה לטורינו
חחח הישג שרק אנשים אמיתיים מעריכים? הגמרים האלו לא שווים דבר ללא התואר. לא אשכח את גמר המונדיאל ב2014 ואת האכזבה הגדולה מארגנטינה
גם בליגת האלופות המאזנים מראים אחרת, איך עפים שתי עונות ברציפות אחרי שהכנסת כל כך הרבה שערים בבית?
וליגת האומות בכלל לא תחרות פשוטה, היא תחרות לכל דבר.
בכל מקרה מצפה לנו עונה חדשה ואני מקווה שהפעם הפנומן יחזיר את הגביע בעל האוזניים הגדולות חזרה לטורינו
בהצלחה לכם עם עוד אליפות איטליה פשוטה חח אחרי 8 שנים וואו!
תחלמו על האלופות חח
תחלמו על האלופות חח
שואל השאלה:
כבר מפנטזים עליו 20 שנה, הקבוצה בנויה רק לזכיה הזו.
כבר מפנטזים עליו 20 שנה, הקבוצה בנויה רק לזכיה הזו.