6 תשובות
ביזיון
ימח שימם הערבים
העיקר יש ישראלים שממשיכים להגיד שהמדינה רוצה בטובתנו חחח
מדינה מבישה ומביכה, בהיסטוריה מעולם לא קמה כזו מדינה הזויה ..
מדינה מבישה ומביכה, בהיסטוריה מעולם לא קמה כזו מדינה הזויה ..
אנחנו האויב הכי גדול של עצמנו. בתכלס זאת אשמתנו אנחנו בחרנו בזוועות האלה לשבת בכנסת ולהחליט
בושה וחרפה המדינה הזאת לא נורמלית לא פלא שיש פיגועים עם כל התמיכה של המדינה במחבלים הם לא פוחדים בכלל מדינה מפגרת
אנונימי
שואל השאלה:
פשוט מזעזע לערבים יש יותר זכויות מלנו
פשוט מזעזע לערבים יש יותר זכויות מלנו
באותו הנושא: