התחברות הרשמה

מחבלי נוחבה קוראים לעצמם ככה על שם הנובה?

22 במאי 2024, 22:07
מלחמהחמאסנוחבהנובה    
2 תשובות
לא מה הקשר
בן
שואל השאלה:
כי זה דומה רק שמוסיפים ח' באמצע השם
א
אדמירל יהודה רביץ
באותו הנושא:
מה מחבלי נוחבה עשו?
למה אנשים אומרים מחבלי הנוחבה ולא מחבלי הנובה?
למה עמודי חדשות תמיד כותבים באינסטגרם נוחבה ולא נובה?
איך המחבלים של נוחבה הגיעו למסיבת נובה? אמאלה איזה צירוף מקרים
הגברים בתחתונים מעזה הם באמת מחבלי נוחבה של חמאס או סתם גברים שאספו ברחוב והפשיטו?
מי הם "מחבלי הנוחבה"?
מי שיודע, בשביעי באוקטובר המחבלים ידעו על מסיבת הנובה מראש או שהם נתקלו בה במקרה?
מה זה נוחבה? מחבלי הנוחבה למה הכוונה
מה זה מחבל נוחבה?
למה למחבלים של ה7.10 קוראים מחבלי נוחבה? מה הפירוש של זה
מי הם מחבלי הנוחבה?