4 תשובות
אז מה שאתה 13, בגיל שלך אני פתחתי עסק. לי לא הצליח כי לא היה לי את הכסף אבל לא התייאשתי. תשקיע חכם
לא המלצה ,אבל תלמד על דרכי השקעה קודם מיוטיוב וכאלה באנגלית מאנשי מקצוע יש יותר יש קורסים חינמים גם בטח המון או אם יש מזל אז לשאול מישהו קרוב שעוסק בזה שיש לו איזה תיק מניות או משהו כזה אתה יכול לשים את הכסף בקרן נזילה שאתה כן יכול להוציא ממנה כסף תברר איפה הכי כדאי לך ושוב לא המלצה בהצלחה
שואל השאלה:
אני בן 13...
אני בן 13...
אנונימי
תפתח עסק הרבה יותר בטוח
באותו הנושא: