התחברות הרשמה

לדוג בשביל הכיף ואז להחזיר אל הדגים לים זה מזיק?

כאילו מסכנים הדגים אני אציק להם אבל זה ממש גרוע? אני כאילו בחיים לא אדוג ואהרוג אותם אבל בא לי לדוג
5 באוגוסט 2024, 17:32
דגיםדיגדייג    
2 תשובות
לאא בבקשה לא הם יפחדו
אנונימית
זה ממש סבבה! גם שורף מלא זמן :)
ה
הדיירקשנית של סטיפס :)
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על אנשים שהתחביב שלהם זה לדוג דגים?
איך קוראים למשחק שצריך לדוג דגים וזה מסתובב והפה של הדגים תמיד נפתח ונסגר?
זוכרים את המשחק קופסא הזה של הדגים שצריך לדוג אותם?
שני אבות ושני בנים הלכו לדוג דגים, כל אחד דג דג אחד. יצא שתפסו 3 דגים, כיצד?
מה הדברים הבסיסים שצריך בשביל לדוג?
איך הייתם מגיבים אם הייתם יוצאים לדוג באגם ובמקום דג הייתם תופסים כינור בחכה?
אם אני מבקש מאבא שלי לדוג לי דג , זה שידול לרצח?
אם קניתי סבון של "כיף" ולא כיף לי אני יכול להחזיר?
אתם עונים על שאלות בשביל פרחים או בשביל הכיף?
מה אומר המשפט "לא שואלים דגים איך לדוג?"
מה הסיכויים שלי לדוג דג סלמון בארץ?