9 תשובות
שואל השאלה:
והחצאית של זאתי מאחורה יפה או לא? היא יפה גם ליציאה או לא?
והחצאית של זאתי מאחורה יפה או לא? היא יפה גם ליציאה או לא?
קישורים מצורפים:
אנונימית
לדעתי אני לא ממש אוהבת אבל אם זה יפה בענייך אז תזמיני
שואל השאלה:
זה פשוט מידי?
זה פשוט מידי?
אנונימית
זה מכוער
זה יפה אבל אני למשל לא הייתי שמה
שואל השאלה:
^^החצאית או השמלה?
^^החצאית או השמלה?
אנונימית
^שניהם
שתיהם
זה מהממם
באותו הנושא: