12 תשובות
שואל השאלה:
אמאלה חס ושלום עד האיפור!! האיפור שלי הכי נקי שיש כאילו מוגזם אבל באמת יפה ומתאים לסגנון לא עכשיו פרוע עם קונסילר על השפתיים או בעיניים
אנונימית
לא אוהבת אף אחד מהם
אם אסטטיקה של הומלסים זה גראנג' אז יפה רצח
אבל תתלבשי איך שאת רוצה (חוץ מהרואין צ'יק שזה פשוט לא)
זהו זהו פשוט צריך נורא להזהר בנוגע לסטייל מיוחד שאין הרבה כי אז זה יכול להיות הוא ממש גרוע ומכוער ומגעיל או מושלם רמה מעל כולם 10/10
שואל השאלה:
כן התכוונתי לאסטטיקה כזה גראנג'
אנונימית
גראנג' זה מדהים
גראנג והרואין שיק זה הפכים עעל מה את מדברת
שואל השאלה:
נכון אני מתכוונת על סגנונות כאלה שהיו פופולאריים בשנות האלפיים זרוקים כאלה
הרואין שיק יכול להיות זרוק וגראנג' אבל לא אקסטרים כמו גראנג' התכוונתי כזה זרוק בכללי אולי עם צללית שחורה
אנונימית
אמאלה תקשיבי גראנג זה היו הילדים הדחויים שמעשנים וויד שאף אחד לא דיבר איתם שגם לא התגברו על ה90 s
הרואין שיק היו כל המפורסמים שבטופ של הטופס שמן הסתם עשו סמים קשים אבל את צריכה להבין שזה בדיוק ההפך הגמור,
סורי אבל יש כאלו שנגיד מתאפרות עם קונסילר על השפתיים ומסקרה מרוחה אפילו לא צלילית זה לא נראה טוב ונגיד שמות חגורות שלא מתאימות גדולות מדי או קטנות מדי ואז זה נראה ממש זרוק וכזה עדיף גם סקייטר אם זה הכיוון
שואל השאלה:
יחחח אני דווקא אוהבת
אנונימית
תלוי מאוד איך מבצעים אותם
אם מבצעים את זה בצורה נקייה וput together ולא בצורה של "אני זונה זרוקה ברחוב" (סליחה), זה יכול להיות מושלם