7 תשובות
אני יוצאת מהנהגת דן ואני לוקחת 3 ליטר
אני נחשבת גבוהה
לקחתי 50 ליטר
שואל השאלה:
סיימתי גם את הטיול לקחתי 60 ליטר והיה מטורףף רצח
אנונימית
שואל השאלה:
ואתם יחסית גבוהים?
אנונימית
60 ליטר
סיימתי את הטיול וההחלטה הכי טובה שלי הייתה לקחת תיק בנפח כזה
אני קצת פחות ממטר שישים וזה היה מדהים