7 תשובות
אני יוצאת מהנהגת דן ואני לוקחת 3 ליטר
אני נחשבת גבוהה
לקחתי 50 ליטר
שואל השאלה:
סיימתי גם את הטיול לקחתי 60 ליטר והיה מטורףף רצח
סיימתי גם את הטיול לקחתי 60 ליטר והיה מטורףף רצח
אנונימית
שואל השאלה:
ואתם יחסית גבוהים?
ואתם יחסית גבוהים?
אנונימית
60 ליטר
סיימתי את הטיול וההחלטה הכי טובה שלי הייתה לקחת תיק בנפח כזה
אני קצת פחות ממטר שישים וזה היה מדהים
אני קצת פחות ממטר שישים וזה היה מדהים
באותו הנושא: