11 תשובות
מאיזו בחינה אתה מתכוון "מרגישות איתו בנוח?"
אין לי אח
הוא גדול ממני בהרבה אז לא כל כך אבל אני בסדר איתו
אנונימית
כן
לא ולא
ממש לא
מזעזע
מזעזע
אנונימית
שאלה ראשונה יש מצבים שכן
שאלה שנייה כן
שאלה שנייה כן
לא מחוברת אליו אבל כן מרגישה איתו בנוח לפעמיים
איתו אני הכי בנוח מבחינת חיבור
אחי צעיר ממני בשנתיים, ומלבד העובדה שכל אחד מאיתנו חושב שהשני מצחיק ומוזר- אנחנו מנהלים שיחות מעניינות וחונקות מצחוק
אח שלי בן 10, אני שונאת אותו.
באותו הנושא: