7 תשובות
7 באופי
0
אם הייתי יכולה הייתי בוחרת להיות אמריקאית או קנדית
אני אישית מרגישה שייכת אבל בנראות? לא
אני קוריאנית וכל דקה יורדים עלי
אנונימית
אני אוהבת קוראניות^