26 תשובות
לבקש מאמא שלך חיבוק
לך אל חבר שלך או מישהו קרוב, תדבר איתו ואז תשאל אותו אם אתה יכול חיבוק
אנונימי
הלוואי ויכולתי לחבק אותך אבל תזכור שהלב שלי מחבק אותך תמיד ושלכל דבר אני כאן
אבל לך לחדר של אימא ופשוט תחבק אותה
אבל לך לחדר של אימא ופשוט תחבק אותה
שואל השאלה:
למי שאמר לבקש לי לפחות זה ממש פדיחה
אני בן אדם שקט
למי שאמר לבקש לי לפחות זה ממש פדיחה
אני בן אדם שקט
אנונימי
בוסגה היא האמא שכולנו צריכים
אנונימי
שואל השאלה:
אין על בוסגה שלנו
אין על בוסגה שלנו
אנונימי
אז פשוט לך לאמא שלך ותן לה חיבוק
כאילו זאת אמא שלך זה לא פדיחה
כאילו זאת אמא שלך זה לא פדיחה
אם יש לכם קשר מסוים תלך אליה ותן לה חיבוק אתה אפילו לא מבין כמה זה ישמח אותה
^^^^, ^^^^^
בשבילכם עד חצי המלכות❤
אני אהיה האימא שתמיד רציתם חמודים שלי
בשבילכם עד חצי המלכות❤
אני אהיה האימא שתמיד רציתם חמודים שלי
פשוט תדבר על אמא שלך על מה שאתה מרגיש
ודברים שלך תגיד לה על כמה שאתה צריך חיבוק, היא כבר תחבק אותך חזק.
ודברים שלך תגיד לה על כמה שאתה צריך חיבוק, היא כבר תחבק אותך חזק.
עם*
ודברים*
ודברים*
ובדברים* :(
תלך לאמא שלך ותחבק אותך והיא תחבק בחזרה , אתה לא צריך לומר לה שאתה רוצה
אנונימית
לך אליה ותחבק אותה
רוצה? גם אני צריכה חיבוק
קחי חיבוק
_ _
/
וואו זה נראה זוועה(זה היה אמור להיות חיבוק)
_ _
/
וואו זה נראה זוועה(זה היה אמור להיות חיבוק)
אנונימי
סלייד 1
אנונימית
לך לחבק את אמא שלך, אני בטוחה שהיא תשמח.
מבינה אותך ממש, לפעמים פשוט צריכים חיבוק
לך לאמא שלך ופשוט תחבק אותה, זה ממש ישמח אותה
לך לאמא שלך ופשוט תחבק אותה, זה ממש ישמח אותה
גם לי זה קרה חלמתי שחיבקתי את אבא שלי חזק וזה היה כזה כיף זה הרגיש חיבוק כזה של פעם כשהייתי קטנה אגב הוא נפטר אז לא באמת יכלתי ללכת לחבק אותו זה היה מבאס
אנשים פה לא מבינים.
גם אותי זה מגיל מסוים הביך לחבק את אמא שלי.
תשאל את כצמך למה אתה מתבייש.
אצלי נגיד כי רוב הפעמים שהייתי בא לחבק אותה היא הייתה עושה לי "טוב טוב" ט9יחה על הכתף וזהו
גם אותי זה מגיל מסוים הביך לחבק את אמא שלי.
תשאל את כצמך למה אתה מתבייש.
אצלי נגיד כי רוב הפעמים שהייתי בא לחבק אותה היא הייתה עושה לי "טוב טוב" ט9יחה על הכתף וזהו
פשוט תלך לחבק אותה, אני כל הזמן מחבקת את אמא שלי
תקשיב, אני גם אדם שקט כזה ועם אישיות של "אני אתמודד עם זה לבד", אבל לפעמים גם האנשים הכי חזקים צריכים חיבוק תומך מאדם שהם אוהבים, זאת לא בושה, בכל גיל זה לא, ובמקום להתבייש באמא שלנו אנחנו צריכים להיות שמחים כל רגע שיש לנו עוד את ההזדמנות לחבק אותה, להיות בזרועות שלה, להיות לידה, כי מתישהו כבר לא נוכל לחוות את זה, וזה יכול לקרות בעוד 50 שנה וזה יכול להיות מחר, אז תנצל כל רגע שאתה יכול לחבק אותה, גם אם זה מביך.
זאת לא בושה, וזה דבר שיכול לעזור לך כל כך הרבה, חיבוק מאדם שאתה אוהב ושהוא ככה קרוב אלייך זה דבר שכל אחד צריך, לא משנה כמה חזק אתה נפשית, פיזית, או מנטלית.
זאת לא בושה, וזה דבר שיכול לעזור לך כל כך הרבה, חיבוק מאדם שאתה אוהב ושהוא ככה קרוב אלייך זה דבר שכל אחד צריך, לא משנה כמה חזק אתה נפשית, פיזית, או מנטלית.
שואל השאלה
באמת שאל תפחד או תתבייש להפגין חיבה לאדם בסדר גודל כמו אמא, תעריך את זה שהיא איתך ותחבק אותה כמה שאתה רק רוצה ושים ז' על מה שאחרים חושבים.
רק שתדע שבאותה מידה שאתה צריך חיבוק מאמא שלך אמא שלך תשמח מעל ומעבר לשמיים לקבל חיבוק ממך.
ועוד יותר, אם עוברת עלייך תקופה קשה, אני יכולה להגיד מניסיון שזה הכי עוזר (כל עוד יש לכם קשר טוב).
באמת שאל תפחד או תתבייש להפגין חיבה לאדם בסדר גודל כמו אמא, תעריך את זה שהיא איתך ותחבק אותה כמה שאתה רק רוצה ושים ז' על מה שאחרים חושבים.
רק שתדע שבאותה מידה שאתה צריך חיבוק מאמא שלך אמא שלך תשמח מעל ומעבר לשמיים לקבל חיבוק ממך.
ועוד יותר, אם עוברת עלייך תקופה קשה, אני יכולה להגיד מניסיון שזה הכי עוזר (כל עוד יש לכם קשר טוב).
שואל השאלה:
יואו תודה רבה לכם
יואו תודה רבה לכם
אנונימי
היי איש יקר וחביב,
ראיתי את ההודעה שלך ובא לי לקום מהכיסא ולשלוח לך חיבוק חזק, חיבוק של תמיכה, של הכלה, של תשומת לב, של חיבה.
אתה מתאר שכל מה שאתה צריך זה חיבוק ומספר שחלמת שאימא שלך מחבקת אותך חזק וזו הייתה התחושה הכי נעימה בעולם ותראה כמה הצעות לחיבוקים קיבלת כאן..... ואני מצטרף גם.
אין כמו חיבוק של אימא ואין כמו חיבוק בכלל. זה מתאים בכל גיל, בכל מצב ולא צריך להתבייש או לחשוש מכך. פשוט מחבקים, בלי להסביר, בלי לתרץ. לחבק את אימא לא צריך סיבה מיוחדת, זה ביטוי של אהבה, שמחה - הכל.
התמונה ששיתפת מתארת בית לבן, צח ונקי. בית של שלווה, נועם, רוגע. יתכן שזה מה שאימא משדרת לך.
הפוסט שלך הזכיר לי תנועה עולמית שנקראת " חיבוק חינם". זו יוזמה שבמסגרתה אנשים מציעים חיבוקים לאנשים זרים, במצעדים וברחוב. בפעמים הראשונות שנתקלתי בזה הרגשתי מאוד מובך, לחבק אדם זר ברחוב? אבל עם הזמן זה נראה לי משעשע ואפילו קצת נחמד.
הרעיון נולד בסידני שבאוסטרליה והקמפיין התפרסם רבות בשנת 2006 באמצעות קליפ ביו-טוב, שזכה תוך 6 שנים בלבד לתפוצה עצומה של יותר מ-77 מיליון צפיות.
איש יקר,
אני מתנדב בעמותת סה"ר, סיוע והקשבה ברשת. אם תרצה אני מזמין אותך, לשיחת צ'אט או וואטסאפ אנונימית, עם אחד המתנדבים שלנו, שם תוכל לפרוק ולדבר על החששות שלך מהחיבוק עם אימא, מול הכמיהה הגדולה לחיבוק שלה.
נהיה שם איתך ובשבילך, נקשיב, ננסה לסייע - מוזמן לצ'אט שלנו בקישור המצורף בתחתית ההודעה או לפנות בוואטסאפ למספר 055-9571399.
שולח לך חיבוק גדול גדול מרחוק.
שלך,
מתנדב סה"ר
ראיתי את ההודעה שלך ובא לי לקום מהכיסא ולשלוח לך חיבוק חזק, חיבוק של תמיכה, של הכלה, של תשומת לב, של חיבה.
אתה מתאר שכל מה שאתה צריך זה חיבוק ומספר שחלמת שאימא שלך מחבקת אותך חזק וזו הייתה התחושה הכי נעימה בעולם ותראה כמה הצעות לחיבוקים קיבלת כאן..... ואני מצטרף גם.
אין כמו חיבוק של אימא ואין כמו חיבוק בכלל. זה מתאים בכל גיל, בכל מצב ולא צריך להתבייש או לחשוש מכך. פשוט מחבקים, בלי להסביר, בלי לתרץ. לחבק את אימא לא צריך סיבה מיוחדת, זה ביטוי של אהבה, שמחה - הכל.
התמונה ששיתפת מתארת בית לבן, צח ונקי. בית של שלווה, נועם, רוגע. יתכן שזה מה שאימא משדרת לך.
הפוסט שלך הזכיר לי תנועה עולמית שנקראת " חיבוק חינם". זו יוזמה שבמסגרתה אנשים מציעים חיבוקים לאנשים זרים, במצעדים וברחוב. בפעמים הראשונות שנתקלתי בזה הרגשתי מאוד מובך, לחבק אדם זר ברחוב? אבל עם הזמן זה נראה לי משעשע ואפילו קצת נחמד.
הרעיון נולד בסידני שבאוסטרליה והקמפיין התפרסם רבות בשנת 2006 באמצעות קליפ ביו-טוב, שזכה תוך 6 שנים בלבד לתפוצה עצומה של יותר מ-77 מיליון צפיות.
איש יקר,
אני מתנדב בעמותת סה"ר, סיוע והקשבה ברשת. אם תרצה אני מזמין אותך, לשיחת צ'אט או וואטסאפ אנונימית, עם אחד המתנדבים שלנו, שם תוכל לפרוק ולדבר על החששות שלך מהחיבוק עם אימא, מול הכמיהה הגדולה לחיבוק שלה.
נהיה שם איתך ובשבילך, נקשיב, ננסה לסייע - מוזמן לצ'אט שלנו בקישור המצורף בתחתית ההודעה או לפנות בוואטסאפ למספר 055-9571399.
שולח לך חיבוק גדול גדול מרחוק.
שלך,
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: