11 תשובות
סיים
אנונימית
קול
קח חיבוק מרחוק
ולך לישון
ולך לישון
לך לישון
תחבק כרית, זאת האופציה הכי טובה שאני יכולה לחשוב עליה כרגע
לחבק כרית:)
תלך לישון הכל יהיה בסדר
תלך לישון הכל יהיה בסדר
בא לי פשוט לבוא לתת לך חיבוק למרות שאני לא מכירה אותך כי אני פשוט מזדהה עם ההרגשה
הלוואי והייתי יכולה להיות שם בשבילך
אני מקווה שתרגיש טוב, אני פה תמיד
אני מקווה שתרגיש טוב, אני פה תמיד
זו פריווילגיה כשיש לך חתול בהישג יד -.+
שולחת חיבוק חזק ממני❤
חיבוק וירטואלי חבר
באותו הנושא: