3 תשובות
לא, תנוחי
או שתצאי לריצה בערב כזה
משהו שלא מאמץ את הידיים וגם שתרגישי טוב יותר
שואל השאלה:
אוף פשוט אני עושה אימונים בקבוצות וחוץ ממני מגיעה רק מישהי אחת לאימון ואם היו יודעים שאני לא באה היו מבטלים
אנונימית
תגידי שככה יצא
אין מה לעשות. אל תסכני את עצמך בשביל
"לא נעים"
בכל מקרה תרגישי טוב❤