10 תשובות
שמעי לא הייתי מתולתלת השיער שלי היה פשוט גלי ונפוח ממש ואני יכולה להגיד שזה ההחלטה הכי טובה שעשיתי, לא צריך להשקיע כדי שהוא יראה נורמלי וזה לא הרס לי את השיער כל כך
לי אישית דיי הרס את השיער ולחזור למתולתל זה קשה בטירוף ההבדלי שיער שהוא גודל זה נורא אבל זה לדעתי משתלם הכי נוח חלק ושלא צריך לסדר אותו
שואל השאלה:
^ בגלל זה אני מתלבטת שאם אני לא יאהב אז יהיה לי קשה לחזור למתולתל אם בכלל . יפה לי מחליק למרות שזה לא אותו הדבר כי במחליק השיער שלי מתנפח
^ בגלל זה אני מתלבטת שאם אני לא יאהב אז יהיה לי קשה לחזור למתולתל אם בכלל . יפה לי מחליק למרות שזה לא אותו הדבר כי במחליק השיער שלי מתנפח
אנונימית
אפשר תמיד לחזור ניסיתי ופרשתי זה פשוט מאוד מאוד קשה כי השיער נראה נוראי
שואל השאלה:
כן כי זה חצי מתולתל וחצי חלק נכון? כאילו בשיער למעלה מתולתל ולמטה חלק
כן כי זה חצי מתולתל וחצי חלק נכון? כאילו בשיער למעלה מתולתל ולמטה חלק
אנונימית
כן למרות שאני ניסיתי לישון עם צמות וככה לא היה לי ממש הבדלים
שואל השאלה:
אה הבנתי
אוף אני לא יודעתת אני בדילמה רצח גם התייעצתי עם הבן זוג שלי והמשפחה
המשפחה אומרת שיפה אבל חבל להרוס את השיער מבחינה טבעית והבן זוג שלי אמר שיפה לי ושלעשות אבל עדיין 70% ואמרנו שבראשון נעשה לי מחליק ונחליט בוודאות ביחד
מה את אומרת כדאי לי? אני יכולה לשלוח לך בפרטי תמונה של התלתלים שלי מסודרים וזה
אה הבנתי
אוף אני לא יודעתת אני בדילמה רצח גם התייעצתי עם הבן זוג שלי והמשפחה
המשפחה אומרת שיפה אבל חבל להרוס את השיער מבחינה טבעית והבן זוג שלי אמר שיפה לי ושלעשות אבל עדיין 70% ואמרנו שבראשון נעשה לי מחליק ונחליט בוודאות ביחד
מה את אומרת כדאי לי? אני יכולה לשלוח לך בפרטי תמונה של התלתלים שלי מסודרים וזה
אנונימית
מעבר לזה לעשות מחליק זה נוראי
ככה שהחלקה כבר עדיפה
אם תרצי להחזיר את התלתלים את תוכלי אחרי תהליך ארוך, והם לא יחזרו להיות כמו שהיו
ככה שהחלקה כבר עדיפה
אם תרצי להחזיר את התלתלים את תוכלי אחרי תהליך ארוך, והם לא יחזרו להיות כמו שהיו
הייתי מתולתלת ברמות
כבר 10 שנים שאני עושה החלקות אחרי המון בכי, ועצבים בגלל התעסקות יתר עם התלתלים .
זה כנראה הדבר הכי טוב שעשיתי לעצמי מבחינת נוחות .
מבחינת בריאות לשיער , שאף אחד לא ישקר לך.. השיער שלך לא ישאר ככ בריא
נשאר לי כנראה חצי מהשיער שהיה לי וכן יש נשירה
אבל זה שווה את זה
לגבי סוגי החלקה ממליצה על אורגנית
אל תתקרבי ליפנית ! מניסיון!
כבר 10 שנים שאני עושה החלקות אחרי המון בכי, ועצבים בגלל התעסקות יתר עם התלתלים .
זה כנראה הדבר הכי טוב שעשיתי לעצמי מבחינת נוחות .
מבחינת בריאות לשיער , שאף אחד לא ישקר לך.. השיער שלך לא ישאר ככ בריא
נשאר לי כנראה חצי מהשיער שהיה לי וכן יש נשירה
אבל זה שווה את זה
לגבי סוגי החלקה ממליצה על אורגנית
אל תתקרבי ליפנית ! מניסיון!
תראי בסופו של דבר את חייבת לרצות את זה מאה אחוז
את יכולה לשלוח לי תמונה של התלתלים
את יכולה לשלוח לי תמונה של התלתלים
באותו הנושא: