7 תשובות
מתחרטת
אנונימית
שואל השאלה:
מאיזה סיבה?
מאיזה סיבה?
שואל השאלה:
אבל כאילו זה כל כך קל ולא צריך להתעסק עם השיער כל הזמן אז לא יודעת
אבל כאילו זה כל כך קל ולא צריך להתעסק עם השיער כל הזמן אז לא יודעת
כי היה לי נורא יפה אבל כל החברות שלי עשו אז עשיתי מלחץ חברתי ואז ממש התחרטתי על זה
אנונימית
שואל השאלה:
וכל כמה זמן צומח לך שורש וכל כמה זמן את מחדשת?
וכל כמה זמן צומח לך שורש וכל כמה זמן את מחדשת?
אני כבר לא מחדשת כי כמו שאמרתי היה לי נורא יפה מתולתל
אנונימית
אני מכירה שכנה שלי שאמא שלה התחילה לעשות החלקות ומשיער משגע ושובב עם תלתלים מושלמים היא הפכה לסוג של פלקט. השיער שלה איבד נפח, חיים וחיוניות והיא נראית יפה אבל ללא הקסם שהיה לה בתלתלים. לא יעזור כלום. תלתלים זה עבודה אבל זה שווה את זה
באותו הנושא: