4 תשובות
מה הכוונה ב"לנצח"?
כי כן אמורה להיות משיכה חיצונית (או מינית במה שתיארת) אבל גם כימיה זה דבר חשוב.
לא יודעת אם איזון של 50/50 אבל זה לא יכול להיות הפרש קיצוני כמו 90/10
אנונימית
לא חייב איזון, אבל ששני הדברים ייתקיימו זה מאסט
שואל השאלה:
כאילו להרגיש שלא בא לכם שהוא יפסיק לדבר אף פעם ואתם ככ נהנים לשמוע אותו נגיד
אנונימית
איזון זה בין 2 ניגודים
2 הדברים שכתבת זה לא ניגודים
אנונימית