4 תשובות
מה הכוונה ב"לנצח"?
כי כן אמורה להיות משיכה חיצונית (או מינית במה שתיארת) אבל גם כימיה זה דבר חשוב.
לא יודעת אם איזון של 50/50 אבל זה לא יכול להיות הפרש קיצוני כמו 90/10
כי כן אמורה להיות משיכה חיצונית (או מינית במה שתיארת) אבל גם כימיה זה דבר חשוב.
לא יודעת אם איזון של 50/50 אבל זה לא יכול להיות הפרש קיצוני כמו 90/10
אנונימית
לא חייב איזון, אבל ששני הדברים ייתקיימו זה מאסט
שואל השאלה:
כאילו להרגיש שלא בא לכם שהוא יפסיק לדבר אף פעם ואתם ככ נהנים לשמוע אותו נגיד
כאילו להרגיש שלא בא לכם שהוא יפסיק לדבר אף פעם ואתם ככ נהנים לשמוע אותו נגיד
אנונימית
איזון זה בין 2 ניגודים
2 הדברים שכתבת זה לא ניגודים
2 הדברים שכתבת זה לא ניגודים
אנונימית
באותו הנושא: