11 תשובות
הוא לא צריך
זה לא קריטריון חובה,הוא לא "צריך"
הוא לא צריך .
רצוי שיהיה גדול בגיל זה משהו בראש
גבוה זה פחות קריטי
לווא דווקא, זה נהיה ככה בעיקר בגלל מוסכמה חברתית שנוצרה עם השנים שהגבר צריך להיות ה"חזק והמגן", מה שנקרא.
זה לא משהו שהוא חייב להיות פשוט אבל רוב זה ככה
הוא לא צריך פשוט נמשכים לזה אוטומטית
הוא לא בהכרח צריך
בגלל הבניות חברתיות. זה לא חובה. זה ממש לא תנאי הכרחי וזה טיפשי לפסול בגלל זה בן אדם
לא חייב
הוא לא צריך, פשוט הרבה בנות מעדיפות שהוא יהיה ככה והרבה בנים מעדיפים שהבת זוג תהיה קטנה יותר..
אני אישית מעדיפה שהבן זוג שלי יהיה ככה כי אני נמשכת לזה יותר, וגם לא יודעת, יש הרגשה של הגנה ככה