18 תשובות
מה מוזר בזה
אנונימית
זה ממש יפה מצדךך
לא מוזר
כל הכבוד לך, צריך עוד אנשים כמוך שאכפת להם מחיות.
נדיר מצידך (אפשר גם לקבל מזון ?)
שואל השאלה:
המשפחה שלי אומרת שחבל שאני מבזבזת את הכסף שלי על זה אבל מה אעשה אני אוהבת את זה וזה עושה לי טוב על הלב :(
אנונימית
אז סימי פס על מה שאחרים כולל משפחתך חושבים ותמשיכי לעזור לחיות ;)
^מה יש לשנוא בחתולים?
תלוי בן כמה אתה
לא מוזר

אני לא סובלת חתולים ברמה קיצונית ועשיתי את זה
אז אם את אוהבת את זה אז בכלל הגיוני
^^^
אותי אישית הם מגעילים מאוד
הם לפעמים בלתי צפויים
שורטים

לא מתחברת
את יכולה גם להביא להם נקניקים וכאלה
ההפך הוא הנכון
לעזור לחסרי ישע זה מעשה מאוד טוב, כל הכבוד לך גם הם יצורים חיים שזקוקים למים ואוכל בשביל להתקיים
אני מדי פעם גם עושה את זה
אנונימית
ממש יפה מצידך לי לא מביאים דמי כיס אז אני לא קונה להם
נורמלי לגמרי וממש יפה מצידך
זה ממש נחמד מצידך
עדיף להביא להם שאריות אוכל ומים
זאת מצווה אז לא
אנונימית