88 תשובות
שואל השאלה:
לפעמים העירייה מעקרת חלק
אפשר לדעת את זה אם אוזן אחת של החתול מעט חתוכה
אנונימית
שזה נחמד, אבל הם יכולים לנשוך אותך או משהו וגם להעביר מחלות. זה כן מאוד נחמד פשוט אל תתקרבי יותר מידי ותעשי מה שאת רוצה
שואל השאלה:
הם לא יתקפו ככה סתם אם אתה לא מעצבן אותם
אם אתה מגיש להם אוכל הם דווקא אוהבים אותך ונותנים לך ללטף אותם
אנונימית
להפסיק להאכיל אותם לא ידלל את האוכלוסיה הם תמיד מוצאים אוכל בפחים או משהו לדעתי תמיד טוב להאכיל גם פעם ב אם יכולים
עריכה: למה אף אחד לא הבין התכוונתי שכן צריך להאכיל. ועניתי למישהו שאמר שצריך לדלל את האוכלוסיה, שלא להאכיל אותם לא יעזור בזה
אנונימית
להאכיל.
יש לי באוטו שקיות אוכל לחתולים וכל פעם שאני מגיעה למקום מסוים שיש בו חתולים אני דואגת להשאיר להם.

גם ככה יש להם חיים קשים והם צריכים לשרוד בתנאי חוץ מזעזעים, אז אם אני יכולה לעזור להם ללכת לישון לפחות לילה אחד בלי שהם יצטרכו לגווע ברעב עשיתי את שלי :)
להאכיל. הם ייצור חיי כמונו. גם הם צריכים צרכים אנושיים כמו אוכל ומים זה הכל.
לדעתי זה חמוד מאוד אבל אני לא הייתי עושה את זה בגלל המחלות שלהם
אתם כאלה מפגרים שאתם אומרים שעדיף לדלל את האוכלוסיה.
כן חשוב ממש גם אני אתמול הבאתי אוכל לחתול רחוב
^^תשטוף ידיים אחר כך מה הסיפור, כולכם גדלתם על סטיגמות ואמונות תפלות
לא להאכיל
חיי אדם חשובים מחיים של איזה חתול, עדיף שנשקיע את המשאבים המוגבלים שלנו לטובת בני האדם ולא לטובת חתולים
^לדעתי זה ממש לא נכון
^ חיים של חתול חשובים יותר מהחיים של המשפחה והחברים שלי?!
^^^מה הקשר
יש אוכל לחתולים אתה יודע לא חייב להביא חלק מהאוכל שאנחנו אוכלים, וגם אם כן מה זה משנה, חיים של חתול יקרים באותה המידה כמו חיים של אדם
^ מעדיף לא לבזבז את הזמן והכסף על לפרנס חתול, את המשאבים שלי אני מנצל לרווחת האנשים שיקרים לי ולא לאיזה חתול שאולי ידרסו אותו מחר
זה לא מה שאמרתי. אמרתי שחיים של חיות=לאנשים. ככה זה לדעתי
^^זה לא הרבה כסף, אתה סתם מנסה לצאת מגניב ובסוף אתה יוצא מטומטם
^ כסף זה כסף
וזמן שווה כסף
^אתה ממש מפלצת כסף אתה
מדהים
מי שעושה את זה פשוט בנאדם כלכך טוב
שירבו אנשים כמוהו
שואל השאלה:
'היהודי הציוני' אין קשר זה לא סותר
אנונימית
חשוב מאוד אני מאכילה כל יום
זה טוב, ממש חשוב, אישית יש חתולה שתמיד באה אלינו אז אנחנו מאכילים אותה.
אבל באיזורים מסויימים, אחרת הכלבים אוכלים את זה וזה לא טוב
נגד ואני אסביר
יש המון חתולי רחוב וכל החיים שלהם זה סבל, וזה שנותנים להם אוכל גורמים להם להמשיך לחיות ואז להתרבות ולעוד דור של חתולים שיהיה להם חיים של סבל
לא צריכים להיות חתולי רחוב, הם סובלים מזה המון ובסוף הם נדרסים או וואטאבר
אם לא יאכילו בסוף לא ישארו חתולי רחוב והם לא יסבלו
מי שחושב שלא הוא אדם מוגבל שכלית כי חסר לו מרכיב אמפתיה וזה מרכיב חשוב באנושיות. וחבל לי על ההתנהלות שלכם בחיים האישיים שלכם אבל חמלה כלשהי אני לא מרגישה כלפיכם :)
לא להאכיל סבבה אבל להביע דעה מנוגדת קיצונית ושצריך לדלל את האוכלוסיה ושזה "כולה חתול" סורי חברים תלכו לטיפול נשמע לי שאתם גם בעתיד תהיו מהאפסים האלה שמפעילים כוח על חלשים בידיעה שהם לא יוכלו לענות לכם.
טוב מאוד, אבל לא תמיד להביא במקרה ואין לכם מספיק, או אין לכם זמן.
אגב, כשאתם מביאים להם אוכל, עדיפות להביא גם מים
שואל השאלה:
אני עכשיו יוצאת להאכיל קניתי אתמול שק גדול של אוכל לחתולים
בוקר טוב שיהיה
אנונימית
מושלמת שאת ושאלוהים יברך את הלב הגדול שלך❤
אה את עושה כאילו סבב האכלה כזה? מצוין לגמרי
חשוב. אני תמיד מאכילה
נגד
אבל כל עוד לא תכריחי אותי לעשות את זה לא אכפת לי
שואל השאלה:

יש דיי הרבה חתולים בשכונה אני אראה איפה הם ואניח להם קערות וגם מים
זה היום הראשון שאעשה את זה אני רוצה להקפיד לעשות את זה כל יום מעכשיו
אנונימית
חתולי רחוב זה מאוד חשוב, אתם מעדיפים שיסתובבו לכם פה מלא חיות אחרות כמו נחשים ועכברים? החתולים אוכלים אותם
מהקצת מידע שיש לי על חתולי רחוב אני אספר
יש ממש בעיה איתם. קודם כל, כל פעם שאנשים באים ומאכילים אותם, הם יתרגלו לזה. אבל מתישהו, הם יפסיקו לבוא. ואז החתולים האלה לא ידעו איך בכלל משיגים אוכל.
גם יש בעיה עם קצב ההתרבות הממש מהיר שלהם. ההריון קצר, הם מגיעים לבגרות מינית בגיל קטן ובכל הריון האמא מוליטה הרבה גורים
אז הבעיה היא בכללי בחתולים בישראל.. כי אז יש יותר מדי חתולים ברחוב ואין להם בכלל מספיק אוכל או מים טו כל דבר אחר. (כל זה מטקסטים שהיו לי בשיעור עברית מואהא)
מצווה
דיי איזה אנשים רעים יש פה, אני כמה וכמה פעמים הבאתי לחתולות רחוב טונה ומים והם אהבו את זה ולדעתי זה חשוב אני ממילא חושבת שהן מסכנות אז בסדר הן חמודות ממש
תלוי
אם עושים את זה באופן קבוע עד שהחתול מת זה נהדר כי ככה הוא שורד יותר זמן
אבלל
אם עושים את זה כמה פעמים ואז מפסיקים זה לא טוב כי החתול מתרגל לזה ובסופו של דבר הוא לא יחפש אוכל לבד הוא יחשוב שתמיד יביאו לו אוכל
להאכיל, זה מאוד חשוב מפני שחתולי הרחוב לא כמונו אין דרך להשיג לעצמם כסף לקנות אוכל.
רעיון בסדר גמור
מה הבעיה
בעד בפינות האכלה מוסדרות מכיוון שלפזר סתם ככה אוכל יכול לזהם את הסביבה וגם לפגוע בבעלי חיים אחרים כמו קיפודים שכשהם אוכלים מזון לחתולים הם מפתחים סקביאס
אנונימי
אני עושה את זה תמיד
בגלל אנשים כמוכם שמאכילים אותם הם ממשיכים להתרבות וגדלים לחיים של סבל
נגד.
להתקשר לצער בעלי חיים
אנונימי
את מוזמנת לעוף מפה אנשים כמוך לא רצויים בשיח הזה
^^^בגלל אנשים כמוכם הכלבים מסריחים את השכונה מהקקי
^^^^נכון. מסכים ומחזק
אנונימי
^^מה הקשר
צריך לאסוף אחריהם את הקקי שלהם
אבל מה זה קשור לא צריך שיהיו כלבים או חתולים רחוב נטו כי זה חיים של סבל בשבילם
אין לי בעיה כל עוד זה לא ליד הבניין יש אצלי מישהי בבניין שמאכילה חתולים ממש בחנייה
עוד שנייה הם פותחים שם מועדון חתולים גם הכל אוכל על המדרכה
מדהים
זה חשוב, הם צריכים לשרוד איכשהו
לדעתי אנשים שעושים את זה הם אנשים מדהימים. יש ככ הרבה חתולי רחוב וזה מדהים. אפשר להביא להם בקערה וזה יעזור להם יותר ממה שנראה.
זה דבר מדהים .
אני מעריכה כל אחד ואחד שעושה את זה וזה רק מוכיח כמה הם אנשים מדהימים .
אני בעצמי עושה את זה מגיל קטן וזה אחד הדברים האהובים עליי
מה הבעיה בזה?
יותר טוב מלהאכיל הומלסים בצומת
מאכילה כל הזמן וגם דואגת שלא יישארו שאריות כדי שכל מיני חולדות וחיות אחרות לא ימשכו לזה...בעיני זה חשוב מאוד ורצוי והמינימום לדעתי זה להשאיר לפחות קופסא עם מים. תחשבו עליהם קצת, יש להם חיים לא פשוטים ורובם ממש חמודים ומתוקים:) חוץ מזה ההרגשה שחתול בוטח וסומך עליך היא ההרגשה הכי כיפית ונעימה בעולם!:)
כן אבל לא מקרוב כי הם יכולים לתקוף
כזה לשים להם קופסאות פלסטיק עם טונה ודברים כאלה ברחוב
ולכל האלה שאומרים לדלל וכו, אני מסכימה שכדאי לדלל כי החיים ברחוב פשוט נוראיים. אבל בשביל זה יש את הפתרון של עיקור וסירוס ולא למנוע מהם אוכל כדי שיגוועו ברעב וימותו.
חשוב להאכיל אבל גם חשוב לשים את זה במקומות גבוהים
כי אחרת קיפודים יכולים לאכול את זה ולמות זה לא בריא להם
למה המון פה נגד להאכיל חתולי רחוב? איפה הלב שלכם? סבבה אל תאכילו לא כולם חייבים אבל כן צריך שהם ישרדו ויקבלו תזונה מגיע להם גם לחיות וחיים טובים
זה מעשה מדהים כל כך!
יש חתולים מסכנים שבחוץ, מתאמצים כדי לקבל אוכל, וזה מהמם שאנשים מאכילים אותם!
לתגובה הראשונה- אני ממליץ לדלל את אוכלוסיית האנושות, אנחנו סכנה לעולם.
לשאלה- זו מצווה ענקית לדאוג לחסרי ישע, אז כן, זה דבר חשוב מאוד
שזה ממש טוב, אני ואבא שלי עושים את זה כל הזמן.
thv
בעד
למה לא
אנונימית
לדעתי זה טוב
הם חיים ברחוב ולראות את כולם עוקבים אחרי אדם אחד עם זנבות למעלה זה חמוד
שזה מאוד חשוב
נדיר
זה סבבה להאכיל אבל אנחנו בעיקרון לא אמורים להאכיל אותם. הם צריכים למצוא את המזון שלהם בעצמם כמו עכברים, יונים, חולדות. מתי שמאכילים אותם הם לא עושים את זה האוכלוסייה של העכברים גדלה. תלוי גם כמה בן אדם רוצה להאכיל אותם כי זה גם עולה המון כסף.
אנונימית
זה מדהים
ובכרמיאל יש מלא כאלו וגם פינות האכלה
וגם כאלה שבאים במיוחד עם שקיות אוכל ועם דברים טובים
וגם אני כזה
בעד להאכיל!
שזה דבר מדהים
mr. black rabbit^
לפי ההיגיון שלך צריך לדלל הומלסים, כי יש "יותר מדי"
לגמרי בעד
כל הכבוד
כל מי שאומר שהוא נגד חולה נפש הרבה פעמים מעקרים חתולי רחוב אם תסתכלו יש הרבה חתולים עם אוזן חתוכה זה חתול מעוקר!!
יש לי חתול בגינה של הביניין גור כל הביניין נותן לו אוכל והוא ממש מתוק
חתולים מפחדים מבני אדם ונושכים בגלל אנשים שמתעללים ומרביצים להם
חתולי רחוב הם לא פוגעים באכלוסית אנשים הם להפך עוזרים הם אוכלים עכברים יצורים חיים קטנים זה הטבע.. + לא נראלי שאם להאכיל חתול רחוב יפגע בבני אדם אני מאכילה חתולי רחוב ואני לא פוגעת בעצמי או באחרים חתולי רחוב יכולים לאכול שאריות של אוכל של בני אדם + החתול רחוב שאני מאכילה שגר ליד הבית שלי אוכל את השאריות אוכל של החתול שלי לא אוכל ולהגיע למצב שחתול רחוב נדרס זה קורה אבל ממש נדיר
להאכיל חתול רחוב זה מצווה אז בבקשה כל מי שאומר שזה בזבוז זמן מקווה שאנשים כמוכם לא יתרבו(:
הכי חשוב בעולם!
מה הבעיה? הם רעבים!
מצווה גדולה
חשוב
הם גם חיים עם רגשות וגם הם חשובים
חשוב מאוד וזה דבר מקסים לעשות.
כל הכבוד למי שעושה את זה!!
חשוב להאכיל
לחיות מגיע זכויות.
בעד! מאוד בעד! יש לי 2 חתולי רחוב שכבר הפכו לחתולי בית או איך שלא תקראו לזה.
כל מי שאומר נגד וצריך לדלל את חתולי הרחוב רק רציתי שתדעו שפעם היו גם כלבי רחוב אבל עכשיו יש פחות (רק כאלה שנטשו אותם) וכלבי רחוב הופסק רק בגלל שטענו שהם מסוכנים ותוקפניים ;) אז כן. צריך וחייב להמשיך להאכיל חתולי רחוב❤
אין לי בעיה עם זה, זה מעשה מאוד טוב
הלוואי
אני בעד
איזה דיליי
אם בא לך תאכיל..
לא