4 תשובות
שאלת את זה כבר
ולשאלה:כנראה
ולשאלה:כנראה
ערק זה טעים וזה למביני עניין
שואל השאלה:
^^^ כן אבל מחקו לי כי כתבו ששאלתי פעמיים למרות שלא.. אז שאלתי שוב..
^^^ כן אבל מחקו לי כי כתבו ששאלתי פעמיים למרות שלא.. אז שאלתי שוב..
אנונימית
אני חושבת שהוא פשוט שיכור מטומט*
באותו הנושא: