התחברות הרשמה

מה הקטע לבנים בישראל שקוראים להם יונתן/יהונתן לגרום לכולם לקרוא להם ג'וני או ג'ון

31 ביולי 2024, 23:08
חוות דעתשםכינוייםשמות יפיםקריאה    
3 תשובות
כינוי
א
אני קיים
חושבים הם אינטרנשיאונל
מ
מיכל כפיות
חח זה לא נכון
כ
כנסי כנסי י'בטטה
באותו הנושא:
איך קוראים לבן אדם הראשון שחגג 100 בישראל?
מה הקטע עם הליצנים בחול? יש גם בישראל?
למה אתן הבנות קוראים לבנים חמוד יאוו כמה זה מעצבן מה הקטע בלקרוא למישהוא חמוד?
מכירים בנים מישראל (אפשר גם מחול) שקוראים להם קאי?
איך אני מתלהבת שבנים קוראים לי בייב מה הקטע?
מה הקטע של בנים שהם שונאים שקוראים להם חמוד?
מה הקטע שקוראים לכל מי שלא בעד ביבי ובן גביר "0מאלני"?
רק אני מיואשת מכל הקטע של רק בישראל יש ביצפר בראשון?
מה הקטע שבנים קוראים לבנות "ילדה" ?
מה הקטע שבנים לפעמים עושים לבנות כזה קול של נשיקה שקוראים לה כמו לכלב?
נשבעת שאני לא מבינה מה הקטע של מדינת ישראל נגד בן זיני