8 תשובות
^^את אומרת ששמאליים מפרגרים
^ אל תשנה את המילים שלי.
כל מי שיש לו דעה קיצונית מדי ולא מוכן לקבל דעה של מישהו אחר, מפגר.
כל מי שיש לו דעה קיצונית מדי ולא מוכן לקבל דעה של מישהו אחר, מפגר.
ולמה קוראים לזה דווקא שמאלני
זה סתם מגיע ממקום של בורות
בלי קשר לעובדה שאני לא אוהבת את ביבי ובן גביר בכלל, אני לא אקרא למישהו ימני בתור קללה וגם לא אצנזר את המילה כי אין פה מה לצנזר
זאת סהכ דעה פוחיטית ואני מכבדת את כל הדעות (כמעט) גם אם אני לא מסכימה איתן
אם מישהו קורא לך 0מאלנית אז אין לך מה להיעלב כי אותו בן.בת אדם סתם חסרי השכלה, זה שאת שמאלנית זאת עובדה, לא קללה
בלי קשר לעובדה שאני לא אוהבת את ביבי ובן גביר בכלל, אני לא אקרא למישהו ימני בתור קללה וגם לא אצנזר את המילה כי אין פה מה לצנזר
זאת סהכ דעה פוחיטית ואני מכבדת את כל הדעות (כמעט) גם אם אני לא מסכימה איתן
אם מישהו קורא לך 0מאלנית אז אין לך מה להיעלב כי אותו בן.בת אדם סתם חסרי השכלה, זה שאת שמאלנית זאת עובדה, לא קללה
זה גם עובד להפך אז זה בסדר
סתם הקצנה של אנשים מפגרים
סתם הקצנה של אנשים מפגרים
לא מצדיקה אותם אבל אני חושבת שזה נובע מכל ההפגנות של השמאלנים וכל הבלאגן שהם עשו במדינה לפני המלחמה, וסיפורים שהם שמעו עח שמאלנים בעד מדינה פלסטינית, הם כנראה חושבים שכל או רוב השמאלנים כאלה קיצוניים
^מי אמר שקוראים לזה שמאלני?
אני לא חושבת שאתה מבין מה זה. שמאלני (לא שמאלי, יש הבדל) זאת דעה פוליטית. יש בארץ את השמאל הימין והמרכז. חלק מהאנשים הם שמאלנים חלק ימנים וחלק באמצע(כמעט תמיד אלה שבאמצע כן נוטים קצת יותר לצד מסויים). בין השמאלנים יש את הקיצוניים יותר ואת הפחות ואת הימנים הקיצוניים יותר והפחות.
מה ש"שניצל זה טעים" אמרה זה שכל בן אדם עם דעה קיצונית (לא חייבת להיות רק בפוליטיקה) ולא מוכן לקבל דעות אחרות, ומתייחס לדעות אחרות בתור קללה, הוא טמבל.
אני לא חושבת שאתה מבין מה זה. שמאלני (לא שמאלי, יש הבדל) זאת דעה פוליטית. יש בארץ את השמאל הימין והמרכז. חלק מהאנשים הם שמאלנים חלק ימנים וחלק באמצע(כמעט תמיד אלה שבאמצע כן נוטים קצת יותר לצד מסויים). בין השמאלנים יש את הקיצוניים יותר ואת הפחות ואת הימנים הקיצוניים יותר והפחות.
מה ש"שניצל זה טעים" אמרה זה שכל בן אדם עם דעה קיצונית (לא חייבת להיות רק בפוליטיקה) ולא מוכן לקבל דעות אחרות, ומתייחס לדעות אחרות בתור קללה, הוא טמבל.
ככה ביבי מוכר את עצמו
באותו הנושא: