4 תשובות
בדרך כלל לצאת לריצה בחמש בבוקר ואז לחזור להתקלח ואז סקין קייר לאכול אולי ללכת לים ואז לחזור לנמנם
אבל לא תמיד הייתי ככה התחלתי מהיום!
1.לקום
2.לדבר עם הקולות שבראש
3.לחזור לישון
4.להתעורר
5.להשתין
6.לבדוק את המקרר
7.להבין שאין כלום ולבכות
8.לאכול את מה שיש בכל מקרה ואז לבכות
9.לשתוף פנים ולצחצח
10.לעשות body shaming לחיות שלי
11.להיות בטלפון
12.לחזור לישון
מקווה שעזרתי❤❤
2.לדבר עם הקולות שבראש
3.לחזור לישון
4.להתעורר
5.להשתין
6.לבדוק את המקרר
7.להבין שאין כלום ולבכות
8.לאכול את מה שיש בכל מקרה ואז לבכות
9.לשתוף פנים ולצחצח
10.לעשות body shaming לחיות שלי
11.להיות בטלפון
12.לחזור לישון
מקווה שעזרתי❤❤
כן זה עדיף תאמת^
באותו הנושא: