8 תשובות
לא הבנתי מה עשית?
יאא כואב לה משהו היא לא בסדר
יצאתאחךה ועבורה היא סתם משוגעת
שואל השאלה:
^
חס ושלום,יש לי כבוד אלייה
אנונימית
היא ממש לא איתנו
לא עשית שום דבר לא בסדר
עזבי אותה סתם מרבונה
ואוו איזה מעצבנת היא הייתי מדברת עם החברה הזאת אם היא חברה אמתיתית היא תיהיה בצעד שלך ותרשמי לזאת "שזה ממש לא נעים לך ולא היה נעים לך איך שהיא מתיחסת וגם היא צריכה להתמודד אם זה ולא להגיד לך דבר כזה ושלך יש כבוד לאמתה ולא היית אומרת דבר כזה בחיים גם אם היית חושבת ככה" כמובן מהלשון שלך
אולי היא באמת סיפרה משהו רציני וזה ממש לא נעים שצחקת שהיא מספרת משהו שהוא אמור להיות לא מצחיק, אבל את יכולה להסביר לה שאת לא ידעת אבל זה באמת לא נעים