6 תשובות
שמים ז ודואגים לעצמך
מה זה כולם??
תכירי אנשים שלא
שואל השאלה:
אבל לדאוג לעצמי בשבילי זה להרגיש נאהבת ולהיות מוקפת בחברים או בכמה לפחות אז מה עושים
אנונימית
דבר ראשון: להיות מציאותיים, לא כולם שונאים אותך
דבר שני: להבין מאיפה זה נובע, למה לדעתך שונאים אותך? למה את חושבת בצורה הזו?
דבר שלישי: תתחילי להבין מאיפה הבעיה נובעת, בך, או בהם?
אז תנסי להרחיב את המעגל, לראות אנשים חדשים ואולי לשנות גישה
שואל השאלה:
מה מציאותיים אחותי את לא מכירה אותי ואת החיים שלי כל מי שמכיר אותי שונא אוצי
אנונימית