התחברות
הרשמה
אני מרגישה איכסה עם הציונים שקיבלתי ביום המאה. מה הכי נמוכים שקיבלתם?
30 ביולי 2024, 18:40
יום המא"ה
ציונים
חיילים
תשובה אחת
רוב הציונים שלי הם 3 אז 3
r
rotten
באותו הנושא:
מה הציון הכי נמוך שקיבלתם השנה ומה הציון הכי גבוה שקיבלתם השנה באיזה מקצוע?
מה הציון הכי נמוך שקיבלתם עד עכשיו ומה הציון הכי גבוה שקיבלתם עד עכשיו?
אוף הציונים האחרונים שלי שקיבלתי לא משהו
איפה רשומים הציונים שקיבלתי בפסיכומטרי?עשיתי ב2.9
שיקרתי לכולם שקיבלתי ציון דפר גבוה כי אני מאוד מתביישת בציון הגרוע שקיבלתי ואני מרגישה רע עם עצמי
אני מרגישה שקיבלתי ציון ממש גרוע במתמטיקה ואני מבואסת
המורה אמרה לי שקיבלתי ציון טוב במבחן,מה זה ציון טוב בשביל המורות?
כדאי לי להגיד שקיבלתי ציונים נמוכים ממה שקיבלתי באמת??
איך הציונים שקיבלתי ביום המא"ה?
כול כך נורא ששיקרתי שקיבלתי ציון גבוה שבאמת קיבלתי ציון נמוך?
אלו הציונים שקיבלתי ביום המאה ואני מאוכזבת ברמות, מה אני אמורנ לעשות?