14 תשובות
נשאר רק עוד קצת
הכל בסדר, זה בסהכ ציונים.
תמיד תוכלי לשפר
תמיד תוכלי לשפר
אנונימית
שואל השאלה:
כן יודע פשוט קצת מאוכזב מהתוצאות בעברית ציפיתי להרבה יותר
כן יודע פשוט קצת מאוכזב מהתוצאות בעברית ציפיתי להרבה יותר
אנונימי
שואל השאלה:
פשוט נהיה קצת יותר קשה ועמוס אני עדיין לא יודע איך קיבלתי רק 70 בעברית,איזה מבאס
פשוט נהיה קצת יותר קשה ועמוס אני עדיין לא יודע איך קיבלתי רק 70 בעברית,איזה מבאס
אנונימי
איזה כיתה אתה?
שואל השאלה:
יא
יא
אנונימי
אני גם ביא וגם לי היה היו כמה נפילות
אני פשוט עכשיו מתמקדת במבחן הבגרות עצמו לעשות את ההכי טוב שלי ואז הציון הסופי לפחות יהיה יותר טוב
אני פשוט עכשיו מתמקדת במבחן הבגרות עצמו לעשות את ההכי טוב שלי ואז הציון הסופי לפחות יהיה יותר טוב
שואל השאלה:
כן מה לעשות בגדול רוב הציונים שלי טובים השנה אבל תמיד יש מעידות
כן מה לעשות בגדול רוב הציונים שלי טובים השנה אבל תמיד יש מעידות
אנונימי
שואל השאלה:
במתמטיקה הכי קשה לי ויש לי מתכונת בזה בראשון :(
במתמטיקה הכי קשה לי ויש לי מתכונת בזה בראשון :(
אנונימי
כשמסתכלים על המשפט שכתבת בצורה אחרת זה נשמע נוראי
כשמסתכלים על המשפט שכתבת בצורה אחרת זה נשמע נוראי
שואל השאלה:
באיזה הקשר? לא היה לי ממש כוח לשנות את הניסוח פשוט חחח
באיזה הקשר? לא היה לי ממש כוח לשנות את הניסוח פשוט חחח
אנונימי
ציונים במשמעות של יהודים
לא נורא, רק מספרים, הם לא אומרים עליך כלום חוץ מכמה למדת למבחנים שתוך שנייה אתה שוכח מכל החומר שלהם
תנסה פשוט להשיג חזרה את המבחנים, ללמוד טוב מכל הטעויות שלך, לתת את ההכי טוב שלך במבחנים הבאים וכמובן לא להילחץ ולהאמין בעצמך, בהצלחה!!
תנסה פשוט להשיג חזרה את המבחנים, ללמוד טוב מכל הטעויות שלך, לתת את ההכי טוב שלך במבחנים הבאים וכמובן לא להילחץ ולהאמין בעצמך, בהצלחה!!
אנונימי
באותו הנושא: