3 תשובות
לא מרגיש טיפת חמלה למחבלים, אבל זה עדיין מזעזע מאוד ואני די מתבייש בחיילים האלו.
צהל כבר הודה שזאת הייתה טעות על לבוא לעצור אותם ככה, בכל מקרה אם זה אמיתי אז מזעזע אבל לא חושבת שהם צריכים לקבל עונש על זה אלא רק אזהרה
ולא מרחמים למחבל רק מתחושת גועל שהחיילים שלנו אשכרה נגעו בתת אדם
ולא מרחמים למחבל רק מתחושת גועל שהחיילים שלנו אשכרה נגעו בתת אדם
אנונימית
שואל השאלה:
אשמח שתתחשבו באופי המעצר
אשמח שתתחשבו באופי המעצר
אנונימי
באותו הנושא: