4 תשובות
אולי תנסי לשתות יותר מים (לי אישית זה עוזר וממלא אותי, לרוב אצלי זו רק תחושת רעב ולא רעב אמיתי)
תבדקו את המזוזה
יכול להיות שנמחקה המילה "ושבעת"
שווה לבדוק
יכול להיות שנמחקה המילה "ושבעת"
שווה לבדוק
אולי חוסר במים תשתי ויכול להיות שאת לא באמת רעבה אלא משיעמום את אוכלת
יש כמה אפשרויות
1. את אוכלת במקרה מול הטלוויזיה? אם כן, הדבר יכול לגרום חוסר סיפוק באוכל משמע שאת לא שמה לב לכמה את אוכלת ואת תרגישי גם אחרי שתאכלי את הצורך לנשנש, ממליצה פשוט להעסיק את עצמך בדברים אחרים שהם לא בהייה במסך או לנשנש ירקות ופירות
2. יכול להיות שאת לא אוכלת הרבה כמו שאת חושבת, לפעמים הגוף שלנו יודע יותר מהמוח כמה הוא באמת צריך לאכול ולגרוע את זה ממנו זה לא טוב
1. את אוכלת במקרה מול הטלוויזיה? אם כן, הדבר יכול לגרום חוסר סיפוק באוכל משמע שאת לא שמה לב לכמה את אוכלת ואת תרגישי גם אחרי שתאכלי את הצורך לנשנש, ממליצה פשוט להעסיק את עצמך בדברים אחרים שהם לא בהייה במסך או לנשנש ירקות ופירות
2. יכול להיות שאת לא אוכלת הרבה כמו שאת חושבת, לפעמים הגוף שלנו יודע יותר מהמוח כמה הוא באמת צריך לאכול ולגרוע את זה ממנו זה לא טוב
באותו הנושא: