6 תשובות
להיות מובטל
מעדיפה מקום שהחברה בו טובה
שואל השאלה:
כשאני אומרת יחס רע אני מתכוונת שספגתי קללות מהעובדים ומהמנהלת
כשאני אומרת יחס רע אני מתכוונת שספגתי קללות מהעובדים ומהמנהלת
זה לא משנה מה השכר גם אם הוא הכי גבוה שיש.
כל זמן שהסביבת עבודה לא טובה לך ולא נעים לך בה, השכר שם לא שווה כלום.
כל זמן שהסביבת עבודה לא טובה לך ולא נעים לך בה, השכר שם לא שווה כלום.
השני
אופציה 2
באותו הנושא: