9 תשובות
בואי נחשוב...
שואל השאלה:
אני שאלתי רציני
אנונימית
מי שפוי ויעדיף ילדה רעה?
שואל השאלה:
אני אישית מכירה מלא בנים כאלה מהעיר שלי אפילו בנים שנפגשתי איתם הרבה הם פשוט מעדיפים כאלה והרגשתי שזה מגעיל אז פשוט התרחקתי מהם
אנונימית
ילדה טובה חד משמעית
בטח ערסים מושפעים
אדם נורמלי ברור שיעדיף מישהי נורמלית
ילדה טובה .^כן זה צודק לחלוטין
טובה
אנונימית
הערסים רוצים ערסיות בכדי שיצאו איתם לאירועים שלהם וישמשו אותם למעמד החברתי שכל כך חשוב להם. ילדה טובה לא תסכים להתרועע בחברת המפוקפקים האלה. עדיף להכיר בחור כגבר רציני לחיים ולא חולה כבוד ומעמד.