התחברות
הרשמה
האם ברכבת הקלה צריך לשלם בבחירות או לא?
27 בפברואר 2024, 07:03
7 תשובות
שואל השאלה:
מה כן
ג
גנרל אירו
לא חושבת
ב
באניי!
לא התחבצ חינם
X
XML IE
צריך לשלם. חובה!
הנסיעה היום בתשלום רגיל
ה
הראֵל
למה?^
X
XML IE
ככה קבעו הממשלה.
ה
הראֵל
לא נראה לי כי בבחירות לא משלמים לדעתי גם צריך להוריד את זה שבבחירות לא משלמים
1
18S.s