5 תשובות
את ממש רזה.
תלכי פשוט
שימי פס על מה שחושבים
שימי פס על מה שחושבים
שואל השאלה:
תודה לכולם❤ ^ אני יודעת אבל אני רואה בנות אחרות וזה תחושה שלי עם עצמי אני גם רוצב להרגיש שאני רזה ויכולה ללכת איך שאני רוצב בלי לדאוג כי אני גם לא שמנה ולא רזה אני לא יודעת איך להגדיר את עצמי וזה מבאס
תודה לכולם❤ ^ אני יודעת אבל אני רואה בנות אחרות וזה תחושה שלי עם עצמי אני גם רוצב להרגיש שאני רזה ויכולה ללכת איך שאני רוצב בלי לדאוג כי אני גם לא שמנה ולא רזה אני לא יודעת איך להגדיר את עצמי וזה מבאס
אנונימית
יפה שלי
הכל בראש שלך, בואי בגישה טובה ותחייכי ואז תראי הרבה יותר טוב :)
הכל בראש שלך, בואי בגישה טובה ותחייכי ואז תראי הרבה יותר טוב :)
שואל השאלה:
תודה לכולם אני מרגישה טיפה יותר טוב❤
תודה לכולם אני מרגישה טיפה יותר טוב❤
אנונימית
באותו הנושא: