5 תשובות
את ממש רזה.
תלכי פשוט
שימי פס על מה שחושבים
AD.
שואל השאלה:
תודה לכולם❤ ^ אני יודעת אבל אני רואה בנות אחרות וזה תחושה שלי עם עצמי אני גם רוצב להרגיש שאני רזה ויכולה ללכת איך שאני רוצב בלי לדאוג כי אני גם לא שמנה ולא רזה אני לא יודעת איך להגדיר את עצמי וזה מבאס
אנונימית
יפה שלי
הכל בראש שלך, בואי בגישה טובה ותחייכי ואז תראי הרבה יותר טוב :)
שואל השאלה:
תודה לכולם אני מרגישה טיפה יותר טוב❤
אנונימית