התחברות
הרשמה
היה לי אתמול יום ראשון בעבודה (התלמדות כזה) ופשוט הרגשתי אבוד ולא יצאתי בטעם הכי טוב משם
זאת פעם ראשונה שהלכתי לעבוד וכל המשמרת הייתי אבוד רציתי לקבור את עצמי היה לי מביך
זה נורמאלי כשאתה בהתלמדות?..
30 ביולי 2024, 11:07
עבודה
תשובה אחת
בסדר לכולם זה ככה הכל טוב
אני רק חודש בעבודה שלי ואני כבר עכשיו יודעת שם כמעט הכל
L
Leonardo Da Vinciii
באותו הנושא:
למה אני בלחץ מהתלמדות בעבודה ראשונה?
מה ללבוש להתלמדות פעם ראשונה בעבודה (15)
יש לי התלמדות בעבודה חדשה פעם ראשונה תנו לי טיפים להשאר רגועה
התחלתי השבוע התלמדות במקום עבודה וראשון הקרוב אני נוסעת לאילת עד ראשון הבא
יש לי התלמדות עוד חצי שעה לעבודה הראשונה שאני אעבוד בה בחיים
אם נגיד הלכתי לעבודה להתלמדות אבל אני לא רוצה להמשיך בעבודה
פעם ראשונה בעבודה אני אמורה להיות שם ב12 להתלמדות לדייק לאחר או להגיע לפני?
אם אני ביום הראשון בעבודה בהתלמדות אני עדיין מקבלת כסף?
כמה זמן זה התלמדות יש לי התלמדות עוד שעה בעבודה ואני לא יודעת כמה זמן זה
אתמול עשיתי התלמדות ראשונה ולא לימדו אותי כלום זה הגיוני?
אני מתחילה עבודה, ומחר יש לי התלמדות, כמה זמן זה התלמדות?