5 תשובות
כן
א רומנטי זה גבר ואישה שלא רוצים מערכת יחסים לעולם?
כן תחשוב על זה שזה כמו להתרגש בשביל חבר שמתחיל משהו חדש שעושה לו טוב זה לא משהו שאתה תהנה ממנו בהכרח אבל אתה שמח בשבילו