התחברות
הרשמה
בן אדם בדיכאון יכול להיות שמח או להתרגש מדברים?
24 בינואר 2024, 20:28
דיכאון
מצב רוח
שמחה
עצב
5 תשובות
כן
E
Edusha
כן אבל כנראה מדברים מאוד מסויימים
כ
כדורגלפובית
ברור.
צ
צאחלה חמודה :)
כן
י
יש אומרים שאני ג'ינג'ית :)
כן
0
0.ss
באותו הנושא:
אתם חושבים שהורים נשואים שרוצים להתרגש צריכים להתרגש או להשאר ביחד בשביל הילדים?
אני בדיכאון במקום הכי פחות טוב שאני יכולה להיות בו בדיכאון...
למה דיכאון זה מחלה אם כל אחד יכול להיות בדיכאון?
רק אני לא יכולה לסבול שהפכו דיכאון לטרנד ושזה פתאום מגניב להיות בדיכאון?
מה עדיף-להיות אופטימי ולהתאכזב, או להיות פסימי ולפעמים להתרגש?
יכול להיות דבר כזה שבן אדם מספר לעצמו שהוא בדיכאון ואז הוא באמת מרגיש ככה?
באמת יש חוק כזה שאישה לא יכולה להתרגש מבעלה בלי הסכם של הבעל?
יכול להיות ילד בכיתה ה' בדיכאון אמיתי?
שאלה מאוד רצינית. אם אני חושבת כל הזמן על מישהו, לא יכולה בלעדיו ויכולה להכנס לדיכאון בגללו, או להפך, להתרגש ולשמוח
כלבים יכולים להיות בדיכאון?
זה נורמלי כמעט ולא להתרגש או להיות שמח מקבלת רישיון?