59 תשובות
שם את החלב לפני הקורונפלקס
ערסים וצאחלות
תחביבים מוזרים, לא מדבר עם אף אחד או מתקשר בצורה שונה
אלה שהם לא מתקשרים
ולא מסתכלים בעיניים
או ביישנים (אני מדבר על האלה ברמה קיצונית)
אנונימי
אדם שמדבר בצורה מוזרה בהגזמה, אדם מוזנח בהגזמה
שיער ארוך שרוול בלי נעליים בגדים מוזרים מדבר כמו מסטול ולא מסודר כזה
סרינאית^ גם אני רציתי לכתוב חח
חלב לפני הקורנפלקס
בני אדם עם תחביבים מוזרים , אובססיה לתוכנית מסוימת , כאלה שמתלבשים בייסיק כאילו דיי כבר אתם משעממים
אנונימי
כאלה שמכורים או נמצאים בטיקטוק
בני אדם מוזנחים לא מדבר על דיכאון
אנשים שמנסים לא להיות מוזרים וכל דבר מביך אותם
אנונימית
אנשים שאוהבים את אייל גולן תמיד יהיו מוזרים בשבילי
אנונימית_29 תיארת אותי בדיוק חוץ מהמדבר כמו מסטול
יש הרבה דברים אבל כשהם עם תחביבים מוזרים ומתלבשים מוגזם
זיוף של ביטחון עצמי
אובר חברתיות וחופשיות עם אנשים שאין איתם ממש קשר טוב
מושפע, אחד שמנסה להרשים אנשים לפי מי שהוא לא, ומתנהג שונה ליד מי שהוא רוצה להרשים וכו'
ואנשים שלא אוהבים כלבים
יאכל מלפפון עם שוקולד
ישיר ברחוב
כל מיני דברים חריגים מאוד כאלו יהפכו מישהו למוזר לדעתי
אנשים שאוכלים פיצה עם קטשופ
בעיקר דיבור שונה וסלנגים הזויים. אבל זה גן יכול להיות מגניב
שהוא יעשה משהו שאני לא מבינה מאיזה סיבה הוא עושה את זה
אנונימית
אנשים שזמניחים את עצמם גם מראה חיצוני וגם חברתית וכל זה.. (לא מדבר על דיכאון ובעיות נפשיות אני מדבר על הזנחה מבחירה)
^אתה יודע, לפעמים זה ניראה שהם מזניחים את עצמם כי הם פשוט לא יודעים מה לעשות, דברים שנראים לנו ברורים מאליו ל"מוזרים" זה לא ברור כל כך,
אנונימית
לא כזה, אני מתכוון לא לגזור ציפורנים, לא להסתפר, לא להסתבן
חנונים
אם בן אדם אומר שיש בכלל דבר כזה בני אדם מוזרים הוא מוזר בעצמו
אוכל ילדים נראה לי
אם הוא מגניב
מה הבעיה עם אנשים שלא מתקשרים עם אנשים מבחירה? אולי אנשים אוהבים להיות לבד
אנונימי
למה התכוונתם צורת דיבור שונה?
אנונימי
בדיבור- מישהו שאומר לעזעסיגמה, סיגמה סקיבידי טוילאט וכל השטויות האלה
בהתנהגות- זה הרבה דברים, אי אפשר ככ להסביר, רק כשאראה מישהו מתנהג לפי איך שאני רואה את זה, זה יהיה לי מוזר.
חוסר טאקט ומודעות
^תהלושקה נודר נדר יש לי ילד בפנימייה שמדבר ככה ואף אחד לא סובל אותו
אנונימי
כל אחד מוזר וזה מיחד את כל אחד
אנונימית
אנשים שהולכים בלי נעליים במקומות ציבוריים
כאילו לא שמעתם על חיידקים מעולם?
^^^^ אנונימי- וואי כל השכבה שלי מושפעות רצח ומדברות ככה וגם רוב הילדים שאני מכירה מדברים ככה ואני לא סובלת אותם.
כמה טיפשות וילדותיות יש בהם??
איףף
אז.. אני מוזרה
יאיאיאייאאי
הרבה דברים
-אדם קדמון (פרימיטיבי)
-הולך רחוק עם הדת וממש קיצוני איתה
-הומופוב
-בן אדם שחושב שנשים לא יכולות להיות לוחמות בצבא ושגם אם כן הן לא תורמות בכלום
-חושב שכל דבר מביך

כן אני יודעת שאני הולכת לקבל מינוסים כי לא כולם יסכימו איתי אבל זה נכון :)
^
קיבלת ממני לייק או איך שלא קוראים לזה :)
חחחח תודהה ^
.
אנונימי
מדויק^^^
ישתמש בסטיפס
תחשוב על זה שמה שהופך אותך למיוחד גם יכול להפוך אותך למוזר
אנשים שהם התנהגו כמו שאני התנהגתי ליפני 4 שנים,
*אנשים שמתלבשים מוזר ואיין להם מודעות
*חא יודעים לתקשר עם אנשים אחרים ואם הם כן מתקשרים זה בצורה מוזרה ולא כיפית.
*אנשים שמציקים לי ונדבקים אלי כמו מסטיק לנעל.
*אנשים שמפליצים לידי או עושים גראפ.
*אנשים שצורחים ברחוב .
*אנשים חסרי טאקט.
*אנשים שלא אכפת להם מה הסביבה חושבת עליהם אבל ברמה מוגזמת ברמות.

בעיקרון זה הדברים בעיני שנחשבים "מוזרים"
אנונימית
בני אדם מוזנחים בקטע מדאיג שלא שומרים על היגיינה בסיסית ואנשים אדישים באופן לא נורמטיבי ברמה שאתם אומרים להם היי או שואלים מה קורה בקטע מכבד והם אפילו לא מחזירים חיוך ופשוט מתעלמים
אנונימית
מישהו שמתנהג שונה מההומור שלי
אוקי אנונימית אני חייב לשאול אותך משהו בתגובה הראשונה שלך כתבת ואני מצטט "לא יודעים לתקשר עם אנשים אחרים ואם הם כן מתקשרים בצורה מוזרה ולא כיפית" זכרי שבשאלה הזאת שענית עליה השאלה היא איזה דברים שאנשים עושים יהפוך אותם למוזר מה ההגיון שאתה כותבת לדבר מוזר אם השאלה היא מה לדעתכם מוזר בבן אדם
תיארתם פה אותי סורי
מתעורר ב5 בבוקר מרצונו האישי
חוסר טקט בעיקר נחשב למוזר אצלי
לתמוך באוויר
תכלס מושפעים
מישהו שמחקה מישהו אחר (אממ טל הרוש)
הרבה אנשים חושבים פוריז אז אני מניח שפוריז (אני פורי, אוהב להיות מוזר)
ביישנות וחוסר ביטחון בקטע מוגזם. זה נראה מוזר מהצד
האמת קשה לי לראות מוזרויות באנשים, אולי כי בדרך כלל רואים בי מוזרות כלשהי.
אני מכילה את כולם ומקבלת את כולם עם כל הפאקים והשריטות שלהם כל עוד הם לא פוגעים באף אחד או בעצמם, בדיוק כמו שהייתי רוצה שיתייחסו אליי ויקבלו אותי כמו שאני ככה אני מקבלת את כולם בידיים פתוחות
אנונימית
אוי ואבוי לי
אני שם את החלב לפני הקורנפלקס
טוב נו אני כבר יודע שאני מוזר
לא הגיינים ואסטתים